Zamówienia i Zwroty

Składanie Zamówień

Zakupy w naszym sklepie internetowym to szybki i wygodny proces, dostosowany do potrzeb każdego klienta. Oto jak krok po kroku złożyć zamówienie:

Wybór Produktów

  • Przeglądaj naszą ofertę i dodawaj wybrane produkty do koszyka.
  • Możesz porównać produkty oraz zapisać je na później w ulubionych.

Koszyk i Finalizacja Zamówienia

  • Po dodaniu wszystkich potrzebnych produktów, przejdź do koszyka.
  • Sprawdź poprawność zamówienia – ilość, warianty kolorystyczne, rozmiary.
  • Kliknij „Przejdź do kasy”, aby sfinalizować zakup.

Dane do Wysyłki i Płatność

  • Wypełnij formularz z danymi do wysyłki.
  • Wybierz metodę dostawy: kurier, paczkomat, odbiór osobisty.
  • Wybierz dogodną formę płatności: BLIK, przelew, karta płatnicza, PayPo (kup teraz, zapłać później).

Potwierdzenie Zamówienia

  • Po zatwierdzeniu zakupu otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia.
  • Zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a jego status możesz śledzić w panelu klienta.

Realizacja i Dostawa

  • Czas wysyłki zależy od dostępności produktów – zazwyczaj wynosi 24–48 godzin.
  • W przypadku zamówień na specjalne zamówienie czas może się wydłużyć (informacja na karcie produktu).
  • Po nadaniu przesyłki otrzymasz e-mail ze szczegółami dostawy i numerem śledzenia.

Zwroty i Wymiany

Prawo do Zwrotu

Masz 14 dni na zwrot lub wymianę produktu, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań. Produkt musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z metkami i dowodem zakupu.

Jak Dokonać Zwrotu?

1. Wypełnij Formularz Zwrotu

    • Znajdziesz go na naszej stronie w zakładce „Zwroty”.
    • Wpisz numer zamówienia, dane kontaktowe oraz powód zwrotu.

2. Zapakuj Produkt

    • Zabezpiecz towar w oryginalnym opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

3. Odeślij Paczkę

    • Wybierz kuriera lub paczkomat i wyślij paczkę na wskazany adres zwrotów.
    • Koszt zwrotu ponosi klient (chyba że produkt ma wadę lub jest niezgodny z zamówieniem).

4. Zwrot Środków

    • Po otrzymaniu paczki i jej sprawdzeniu zwrócimy pieniądze w ciągu 7 dni roboczych na to samo konto, z którego dokonano płatności.
    • W przypadku płatności ratalnych zwrot zostanie rozliczony z operatorem finansowym.

Wymiana Produktu

  • Jeśli chcesz wymienić produkt (np. na inny rozmiar), skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
  • Możesz złożyć nowe zamówienie, a zwrot środków za wcześniejszy zakup nastąpi po odesłaniu towaru.

Reklamacje

Jeśli otrzymałeś produkt z wadą fabryczną lub niezgodny z zamówieniem:

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny online.
  2. Dołącz zdjęcia wady i opis problemu.
  3. Po rozpatrzeniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w sprawie dalszych kroków.

Dokładamy wszelkich starań, aby każdy zakup był udany, ale jeśli napotkasz problem – jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Składanie Zamówień

Zakupy w naszym sklepie internetowym to szybki i wygodny proces, dostosowany do potrzeb każdego klienta. Oto jak krok po kroku złożyć zamówienie:

Wybór Produktów

  • Przeglądaj naszą ofertę i dodawaj wybrane produkty do koszyka.
  • Możesz porównać produkty oraz zapisać je na później w ulubionych.

Koszyk i Finalizacja Zamówienia

  • Po dodaniu wszystkich potrzebnych produktów, przejdź do koszyka.
  • Sprawdź poprawność zamówienia – ilość, warianty kolorystyczne, rozmiary.
  • Kliknij „Przejdź do kasy”, aby sfinalizować zakup.

Dane do Wysyłki i Płatność

  • Wypełnij formularz z danymi do wysyłki.
  • Wybierz metodę dostawy: kurier, paczkomat, odbiór osobisty.
  • Wybierz dogodną formę płatności: BLIK, przelew, karta płatnicza, PayPo (kup teraz, zapłać później).

Potwierdzenie Zamówienia

  • Po zatwierdzeniu zakupu otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia.
  • Zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a jego status możesz śledzić w panelu klienta.

Realizacja i Dostawa

  • Czas wysyłki zależy od dostępności produktów – zazwyczaj wynosi 24–48 godzin.
  • W przypadku zamówień na specjalne zamówienie czas może się wydłużyć (informacja na karcie produktu).
  • Po nadaniu przesyłki otrzymasz e-mail ze szczegółami dostawy i numerem śledzenia.

Zwroty i Wymiany

Prawo do Zwrotu

Masz 14 dni na zwrot lub wymianę produktu, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań. Produkt musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z metkami i dowodem zakupu.

Jak Dokonać Zwrotu?

1. Wypełnij Formularz Zwrotu

    • Znajdziesz go na naszej stronie w zakładce „Zwroty”.
    • Wpisz numer zamówienia, dane kontaktowe oraz powód zwrotu.

2. Zapakuj Produkt

    • Zabezpiecz towar w oryginalnym opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

3. Odeślij Paczkę

    • Wybierz kuriera lub paczkomat i wyślij paczkę na wskazany adres zwrotów.
    • Koszt zwrotu ponosi klient (chyba że produkt ma wadę lub jest niezgodny z zamówieniem).

4. Zwrot Środków

    • Po otrzymaniu paczki i jej sprawdzeniu zwrócimy pieniądze w ciągu 7 dni roboczych na to samo konto, z którego dokonano płatności.
    • W przypadku płatności ratalnych zwrot zostanie rozliczony z operatorem finansowym.

Wymiana Produktu

  • Jeśli chcesz wymienić produkt (np. na inny rozmiar), skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
  • Możesz złożyć nowe zamówienie, a zwrot środków za wcześniejszy zakup nastąpi po odesłaniu towaru.

Reklamacje

Jeśli otrzymałeś produkt z wadą fabryczną lub niezgodny z zamówieniem:

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny online.
  2. Dołącz zdjęcia wady i opis problemu.
  3. Po rozpatrzeniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w sprawie dalszych kroków.

Dokładamy wszelkich starań, aby każdy zakup był udany, ale jeśli napotkasz problem – jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Składanie Zamówień

Zakupy w naszym sklepie internetowym to szybki i wygodny proces, dostosowany do potrzeb każdego klienta. Oto jak krok po kroku złożyć zamówienie:

Wybór Produktów

  • Przeglądaj naszą ofertę i dodawaj wybrane produkty do koszyka.
  • Możesz porównać produkty oraz zapisać je na później w ulubionych.

Koszyk i Finalizacja Zamówienia

  • Po dodaniu wszystkich potrzebnych produktów, przejdź do koszyka.
  • Sprawdź poprawność zamówienia – ilość, warianty kolorystyczne, rozmiary.
  • Kliknij „Przejdź do kasy”, aby sfinalizować zakup.

Dane do Wysyłki i Płatność

  • Wypełnij formularz z danymi do wysyłki.
  • Wybierz metodę dostawy: kurier, paczkomat, odbiór osobisty.
  • Wybierz dogodną formę płatności: BLIK, przelew, karta płatnicza, PayPo (kup teraz, zapłać później).

Potwierdzenie Zamówienia

  • Po zatwierdzeniu zakupu otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia.
  • Zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a jego status możesz śledzić w panelu klienta.

Realizacja i Dostawa

  • Czas wysyłki zależy od dostępności produktów – zazwyczaj wynosi 24–48 godzin.
  • W przypadku zamówień na specjalne zamówienie czas może się wydłużyć (informacja na karcie produktu).
  • Po nadaniu przesyłki otrzymasz e-mail ze szczegółami dostawy i numerem śledzenia.

Zwroty i Wymiany

Prawo do Zwrotu

Masz 14 dni na zwrot lub wymianę produktu, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań. Produkt musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z metkami i dowodem zakupu.

Jak Dokonać Zwrotu?

1. Wypełnij Formularz Zwrotu

    • Znajdziesz go na naszej stronie w zakładce „Zwroty”.
    • Wpisz numer zamówienia, dane kontaktowe oraz powód zwrotu.

2. Zapakuj Produkt

    • Zabezpiecz towar w oryginalnym opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

3. Odeślij Paczkę

    • Wybierz kuriera lub paczkomat i wyślij paczkę na wskazany adres zwrotów.
    • Koszt zwrotu ponosi klient (chyba że produkt ma wadę lub jest niezgodny z zamówieniem).

4. Zwrot Środków

    • Po otrzymaniu paczki i jej sprawdzeniu zwrócimy pieniądze w ciągu 7 dni roboczych na to samo konto, z którego dokonano płatności.
    • W przypadku płatności ratalnych zwrot zostanie rozliczony z operatorem finansowym.

Wymiana Produktu

  • Jeśli chcesz wymienić produkt (np. na inny rozmiar), skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
  • Możesz złożyć nowe zamówienie, a zwrot środków za wcześniejszy zakup nastąpi po odesłaniu towaru.

Reklamacje

Jeśli otrzymałeś produkt z wadą fabryczną lub niezgodny z zamówieniem:

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny online.
  2. Dołącz zdjęcia wady i opis problemu.
  3. Po rozpatrzeniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w sprawie dalszych kroków.

Dokładamy wszelkich starań, aby każdy zakup był udany, ale jeśli napotkasz problem – jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Składanie Zamówień

Zakupy w naszym sklepie internetowym to szybki i wygodny proces, dostosowany do potrzeb każdego klienta. Oto jak krok po kroku złożyć zamówienie:

Wybór Produktów

  • Przeglądaj naszą ofertę i dodawaj wybrane produkty do koszyka.
  • Możesz porównać produkty oraz zapisać je na później w ulubionych.

Koszyk i Finalizacja Zamówienia

  • Po dodaniu wszystkich potrzebnych produktów, przejdź do koszyka.
  • Sprawdź poprawność zamówienia – ilość, warianty kolorystyczne, rozmiary.
  • Kliknij „Przejdź do kasy”, aby sfinalizować zakup.

Dane do Wysyłki i Płatność

  • Wypełnij formularz z danymi do wysyłki.
  • Wybierz metodę dostawy: kurier, paczkomat, odbiór osobisty.
  • Wybierz dogodną formę płatności: BLIK, przelew, karta płatnicza, PayPo (kup teraz, zapłać później).

Potwierdzenie Zamówienia

  • Po zatwierdzeniu zakupu otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia.
  • Zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a jego status możesz śledzić w panelu klienta.

Realizacja i Dostawa

  • Czas wysyłki zależy od dostępności produktów – zazwyczaj wynosi 24–48 godzin.
  • W przypadku zamówień na specjalne zamówienie czas może się wydłużyć (informacja na karcie produktu).
  • Po nadaniu przesyłki otrzymasz e-mail ze szczegółami dostawy i numerem śledzenia.

Zwroty i Wymiany

Prawo do Zwrotu

Masz 14 dni na zwrot lub wymianę produktu, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań. Produkt musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z metkami i dowodem zakupu.

Jak Dokonać Zwrotu?

1. Wypełnij Formularz Zwrotu

    • Znajdziesz go na naszej stronie w zakładce „Zwroty”.
    • Wpisz numer zamówienia, dane kontaktowe oraz powód zwrotu.

2. Zapakuj Produkt

    • Zabezpiecz towar w oryginalnym opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

3. Odeślij Paczkę

    • Wybierz kuriera lub paczkomat i wyślij paczkę na wskazany adres zwrotów.
    • Koszt zwrotu ponosi klient (chyba że produkt ma wadę lub jest niezgodny z zamówieniem).

4. Zwrot Środków

    • Po otrzymaniu paczki i jej sprawdzeniu zwrócimy pieniądze w ciągu 7 dni roboczych na to samo konto, z którego dokonano płatności.
    • W przypadku płatności ratalnych zwrot zostanie rozliczony z operatorem finansowym.

Wymiana Produktu

  • Jeśli chcesz wymienić produkt (np. na inny rozmiar), skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
  • Możesz złożyć nowe zamówienie, a zwrot środków za wcześniejszy zakup nastąpi po odesłaniu towaru.

Reklamacje

Jeśli otrzymałeś produkt z wadą fabryczną lub niezgodny z zamówieniem:

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny online.
  2. Dołącz zdjęcia wady i opis problemu.
  3. Po rozpatrzeniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w sprawie dalszych kroków.

Dokładamy wszelkich starań, aby każdy zakup był udany, ale jeśli napotkasz problem – jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Składanie Zamówień

Zakupy w naszym sklepie internetowym to szybki i wygodny proces, dostosowany do potrzeb każdego klienta. Oto jak krok po kroku złożyć zamówienie:

Wybór Produktów

  • Przeglądaj naszą ofertę i dodawaj wybrane produkty do koszyka.
  • Możesz porównać produkty oraz zapisać je na później w ulubionych.

Koszyk i Finalizacja Zamówienia

  • Po dodaniu wszystkich potrzebnych produktów, przejdź do koszyka.
  • Sprawdź poprawność zamówienia – ilość, warianty kolorystyczne, rozmiary.
  • Kliknij „Przejdź do kasy”, aby sfinalizować zakup.

Dane do Wysyłki i Płatność

  • Wypełnij formularz z danymi do wysyłki.
  • Wybierz metodę dostawy: kurier, paczkomat, odbiór osobisty.
  • Wybierz dogodną formę płatności: BLIK, przelew, karta płatnicza, PayPo (kup teraz, zapłać później).

Potwierdzenie Zamówienia

  • Po zatwierdzeniu zakupu otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia.
  • Zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a jego status możesz śledzić w panelu klienta.

Realizacja i Dostawa

  • Czas wysyłki zależy od dostępności produktów – zazwyczaj wynosi 24–48 godzin.
  • W przypadku zamówień na specjalne zamówienie czas może się wydłużyć (informacja na karcie produktu).
  • Po nadaniu przesyłki otrzymasz e-mail ze szczegółami dostawy i numerem śledzenia.

Zwroty i Wymiany

Prawo do Zwrotu

Masz 14 dni na zwrot lub wymianę produktu, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań. Produkt musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, z metkami i dowodem zakupu.

Jak Dokonać Zwrotu?

1. Wypełnij Formularz Zwrotu

    • Znajdziesz go na naszej stronie w zakładce „Zwroty”.
    • Wpisz numer zamówienia, dane kontaktowe oraz powód zwrotu.

2. Zapakuj Produkt

    • Zabezpiecz towar w oryginalnym opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

3. Odeślij Paczkę

    • Wybierz kuriera lub paczkomat i wyślij paczkę na wskazany adres zwrotów.
    • Koszt zwrotu ponosi klient (chyba że produkt ma wadę lub jest niezgodny z zamówieniem).

4. Zwrot Środków

    • Po otrzymaniu paczki i jej sprawdzeniu zwrócimy pieniądze w ciągu 7 dni roboczych na to samo konto, z którego dokonano płatności.
    • W przypadku płatności ratalnych zwrot zostanie rozliczony z operatorem finansowym.

Wymiana Produktu

  • Jeśli chcesz wymienić produkt (np. na inny rozmiar), skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
  • Możesz złożyć nowe zamówienie, a zwrot środków za wcześniejszy zakup nastąpi po odesłaniu towaru.

Reklamacje

Jeśli otrzymałeś produkt z wadą fabryczną lub niezgodny z zamówieniem:

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny online.
  2. Dołącz zdjęcia wady i opis problemu.
  3. Po rozpatrzeniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w sprawie dalszych kroków.

Dokładamy wszelkich starań, aby każdy zakup był udany, ale jeśli napotkasz problem – jesteśmy tutaj, aby pomóc!